Saturday, September 11, 2010

♡party outfit & Popteen⌒♡+゚


Tämän viikonlopun ohjelma on maantiedon tenttiin lukemista.. ToT Joka on maanantaina, silloin mulla on myös eka ajotunti 8D Tällä viikolla siis alkoi jo teoriatunnit.. en kyllä ymmärrä mitään autoista.. Tänään olin mun serkun kihlajaisissa~ Tässä mun juhla-asu, kun yritin näyttää muka edustavalta :D

My plan for this weekend is to read for geography examination.. ToT It will be on Monday so as my first driving class 8D Theory classes started this week.. I just don't understand anything about cars.. Today was my cousin's bethotral party~ Here is my party outfit, I tried to look as if presentable :D



Onepiece Melba.se
Heels Seppälä
Bracelets KappAhl & H&M



Sitten 10 lempparia lokakuun Popteenista! (*^o^*)/~♥

Then my 10 favourites in Popteen October (*^o^*)/~♥


Okarie in cover~


Those outfits are absolutely lovely! Wanting them~~ *3*













I just simply love LIZ LISA *o*!


I found this photo special! Mai and Kumi look so beautiful~





Oon ajatellut myydä joitain mun vanhoja vaatteita, koska oon rahaton.. ja haluun uusia :D Suurin osa on kyllä ihan Suomesta ostettuja mut olis siinä pari japsimerkikin vaatekappaletta. Järkkäänkö blogihuutokaupan vai laitanko vaan huuto.nettiin ?