Sunday, February 8, 2009

blabla + 小悪魔ageha outfits



eilen olin tampereella traconissa~ noh tosin oikeestaan mun läsnäolo siellä oli aika turha, joten ois varmaan voinut ihan hyvin jättää väliinkin... mulla ei oo mitään kuvia, koska mun kamerassa oli vaan tyhjät patterit. eikä mulla oo mitään muiden ottamia kuviakaan. no enpä kyllä pahemmin kuvauksellinen ollut, joten ei siinä sit varmaan suurempaa vahinkoa käynyt :D yhteen videoon kuitenkin näköjään oon onnistunut jotenkin tunkee~ with ryu, nono ja ayu ! ryun ja ayun aicle-cossi oli mun mielestä hienoin koko conis ! (* - *)

edit//:

JESH! :D oon sittenkin päässyt kuvaan~ eli siis jossai tollasessa asussa olin. tää kuva on kyl aika hehkee. mun silmät oli puoliksi kiinni, joten tarvitsin vähän sensuuria..


tämän hetkiset kynnet:







KOAKUMA AGEHA 2/2009
helmikuun agehasta siis nyt kuvia, jotta tässä merkinnässä ois ees jotain mielenkiintoistakin~ tällä kertaa kuvia vaatteista/asuista, jos myöhemmin vielä jaksan taikka ehdin niin varmaan tulee vielä kuvia hiustyyleistäkin.